T15 Ykkösessä menestyksekäs kevätkierros
Julkaistu: 18.06.2022 19.47

T15 Ykkösessä menestyksekäs kevätkierros

Kevätkierros on saatu Maskun Palloseuran osalta valmiiksi ja tulokseen voi olla erittäin tyytyväinen. Tytöt saavuttivat sarjassa kakkostilan 6 voitolla ja yhdellä häviöllä. Tuloksesta voi jokainen pelaaja ja valmennus olla enemmän kuin iloinen. Kehitystä on näkynyt erityisesti pallonhallinnassa, pelikovuudessa ja periksiantamattomuudessa edelliseen kauteen nähden.

Kun tässä on jo monta kautta lajia takana, uudenlaisia huomionarvoisia painopisteitä on tullut vastaan jojolle ja muille toimihenkilöille. Loukkaantumisista ei enää toivuta seuraaviin treeneihin, vaan vammat vaativat oikeasti lepoa ja kuntoutusta. Myöskin pelikuorma tulee pitää sopivana, samalle viikolle ei voi suunnitella kenellekään liikaa otteluita. Tämä koskee erityisesti useammassa eri sarjassa pelaavia tyttöjä. Omat haasteensa tuo myös ikäluokan rippikoulukuviot ja muut menot. Mutta onneksi olemme onnekkaita ja saamme tehdä jatkuvaa yhteistyötä MaPSn nuoremman ikäluokan T09 sekä TPS:n kanssa, josta saimme apua RaiFu-peliin. Kuitenkin kaiken perustana ovat meidän "maailman" parhaat pelurit, joista ihan jokaisesta olen ylpeä. Ennen kaikkea fiksuja nuoria koko jengi!

Nyt siirrymme ansaitulle kesätauolle ja syksyllä jatkuu T15 Ykkönen. Kentillä nähdään!

Kesäterveisin, joukkueenjohtaja Niina