Kotivakuutus LähiTapiolasta, tukea joukkueellesi!

Elämänturvayhtiönä LähiTapiola Varsinais-Suomi haluaa auttaa asiakkaitaan elämään turvallisemmin, terveemmin ja menestymään myös taloudellisesti. Lasten ja nuorten terveyttä edistääkseen LähiTapiola tukee kymmeniä urheiluseuroja ja joukkueita Turun seudulla. LähiTapiola Varsinais-Suomi on myös Maskun Palloseuran kumppani. Yhteistyösopimuksemme perusteella LähiTapiola myöntää seuran joukkueille rahallista tukea perheiden vakuutusasiakkuuksista. Jätä yhteystietosi ja lunasta etusi!

Uudet asiakkaat: 40 euroa joukkueelle uudesta kotivakuutusasiakkaasta

• Ottamalla kotivakuutuksen LähiTapiola Varsinais-Suomesta tuemme haluamaasi Maskun Palloseuran joukkuetta 40 eurolla.

Nykyiset asiakkaat: 20 euroa joukkueelle vakuutusturvan tarkastuksesta

• Mikäli sinulla on jo kotivakuutus LähiTapiolassa, voit pyytää vakuutusturvan tarkastusta. Tuemme joukkuetta 20 eurolla jokaisesta toteutuneesta tapaamisesta. Etu on talouskohtainen (1 turvantarkastus / talous).

Tukisummat maksetaan kerran vuodessa.

Haluatko edut käyttöösi? Täytä yhteydenottolomake, jonka jälkeen MaPS:n LähiTapiolan yhteyshenkilö, edustaja Aleksi Laiho ottaa yhteyttä mahdollisimman nopeasti.