K-Supermarket Masku ja Maskun Palloseura ovat sopineet sponsorointiyhteistyöstä!

Miten sponsorointi K-Plussan kautta toimii?

Helpoin tapa tukea omaa seuratoimintaa on suorittaa ostokset omassa K-kaupassa – säilytät edelleen kaikki omat Plussa-pisteesi ja etusi, mutta niiden lisäksi kauppa tukee seuraasi Plussa-ostojesi perusteella.

• Maskun Palloseura on tehnyt paikallisen kauppiaan kanssa sponsoroinnista yhteistyösopimuksen, voit Plussa-jäsenenä helposti tukea seuran toimintaa tekemällä ostokset omassa K-kaupassasi
  • Säilytät edelleen kaikki omat Plussa-pisteesi ja etusi, mutta niiden lisäksi kauppa tukee seuraa Plussa-ostojesi perusteella – mitä enemmän asioit kyseisessä K-kaupassa, sitä enemmän seuralle kertyy pottia
  • K-Plussa toimittaa Maskun Palloseuran sponsorointikoodilla SP0824 rekisteröityneiden Plussa-jäsenten ostoeurot kauppiaalle. Kauppias hyvittää seuralle prosenttiosuuden myynnistä tehdyn sopimuksen mukaisesti

Miten rekisteröidyn kannattajaksi?

• Voit liittyä kannattajaksi kirjautumalla plussa.fi-sivulle (https://plussa.fi/k-plussa/kannata-ja-kerryta)
  • Liittymistä varten tarvitset Maskun Palloseuran sponsorointikoodin SP0824.
  • Liittymällä kannattajajäseneksi liittyvät kaikki taloutesi Plussa-kortit kannattajiksi – myös rinnakkaiskorttilaistesi ostot kerryttävät sponsorointipottia

Kannattamisesta:

Kannattaminen ei vähennä omia Plussa-pisteitäsi tai etujasi. Kerrytät Plussa-ostoillasi omien etujesi lisäksi sponsorointipottia seurallesi.

Riittää, että yksi perheenjäsen rekisteröityy sponsorointiin. Tämän jälkeen talouden kaikilla Plussa-korteilla tehdyt Plussaan oikeuttavat ostot huomioidaan ostokertymää laskettaessa.

Yksi jäsen voi liittyä kannattamaan korkeintaan 5 eri seuraa.

Kannattajajäsenenä voit hallinnoida omia sponsorointikohteitasi kirjautumalla sisään plussa.fi-sivulle.