A-junnuilla nihkeĂ€ peliesitys Espoossa ja uusi vahvistus AmerikastađŸ‡ș🇾
A-pojatJulkaistu: 06.08.2024 17.41

A-junnuilla nihkeĂ€ peliesitys Espoossa ja uusi vahvistus AmerikastađŸ‡ș🇾

Maskun Palloseuran A-junioreiden hyvin alkanut taival P20 SM-sarjassa ei saanut jatkoa toisen kierroksen vierasottelussa FC Honkaa vastaan viime sunnuntaina. Jo ottelun alussa Honka oli terÀvÀmpi, ja alun unisuus maksoi maskulaisille ottelun avausosuman pelin seitsemÀnnellÀ minuutilla.

Pelin edetessÀ vihreÀvalkoisten taisteluilme parani merkittÀvÀsti, ja tilanne tilanteelta pÀÀstiin lÀhemmÀs Hongan maalia. TÀllÀ kertaa kuitenkaan maalinteossa ei onnistuttu, ja loppulukemat Tapiolan kentÀn taululle kirjattiin luvuin 1-0 Hongalle.

Welcome Dylan Mapston!đŸ‡ș🇾

Toivotetaan tervetulleeksi Maskun Palloseuran uusin vieras Yhdysvalloista, Arizonasta! Dylan Mapston (kyllĂ€, osuva sukunimi😉) saapui maanantaina Maskuun vahvistamaan MaPS:n edustusjoukkuetta ja A-junioreita loppukauden ajaksiđŸ’ȘđŸœ. 19-vuotias pitkĂ€nhuiskea maalivahti saapuu testaamaan suomalaista jalkapalloa Yhdysvaltojen kolmanneksi korkeimmalta sarjatasolta. Mapston liittyy joukkueeseen toisen yhdysvaltalaisen seuraksi, kun maskulaisille jo tuttu Carter Eichler on viihtynyt Suomessa koko kesĂ€n.

Mapstonin mahdollinen debyytti ja A-junioreiden seuraava kotiottelu pelataan tĂ€mĂ€n viikon sunnuntaina 11.8 klo 17. kun vastaan Taponkedolla asettuu Ilves Tampereelta, kaikki katsomoon!đŸ”„