Maskun Palloseura ja VG-62 perjantaina kello 18:30
Julkaistu: 28.04.2022 09.37

Maskun Palloseura ja VG-62 perjantaina kello 18:30

Vappu saa varaslähdön perjantaina, kun Naantalin suuruus VG-62 saapuu paikallisotteluun Maskun Palloseuraa vastaan Taponkedon keinonurmelle!
Molempien joukkueiden kausi on alkanut mollivoittoisesti kahdella tappiolla, joten odotettavissa on kiivas taisto pisteistä!
Maskun otteluohjelma on tuonut kevätkierroksen alkuun kaksi sarjan ennakkosuosikkia, Rauman Pallo-Iirot ja FC Ålandin.
Erityisesti viime viikon lauantaina pelattu ottelu Maarianhaminassa osoitti, että Maskulaiset ovat valmiita taistelemaan kaikissa peleissä voitosta, vaikka vajaalla pelaten, kuten FC Åland pelissä nähtiin.
Perjantain pelissä nähdään joukkueen toisen valmentajan Eetu Kaipion kotidebyytti. Avauskierroksen ottelu Pallo-Iiroja vastaan johdettiin vaihtopenkiltä vastuuvalmentaja Olli Larkelan johdolla, mutta nyt mukana on myös Kaipio, joka odottaa mielenkiinnolla perjantain ottelua; "On hienoa päästä koutsaamaan joukkuetta kotiyleisön eteen, etenkin kun vastassa on VG-62."
Ottelu alkaa 29.4. kello 18:30. Pääsyliput 5 € ja lippujen myynti tapahtuu kahviokioskista.