Miesten edustuksen kotipelit alkavat 14.4.
Julkaistu: 09.04.2022 12.21

Miesten edustuksen kotipelit alkavat 14.4.

Maskun Palloseuran miesten edustusjoukkueen kausi Miesten Kolmosessa alkaa torstaina 14. huhtikuuta!
Kauden aloitukseen Masku saa vastaansa Rauman Pallo-Iirot.
Talvinen huhtikuun alku oli sekoittaa edustuksen treenirytmiä, mutta valmistautuminen kauden avaukseen on
onnistunut lähes suunnitelmien mukaan. Yksi harjoitusottelu jouduttiin peruuttamaan juuri ennen kauden avausta, mutta Taponkedon hallissa pidetyt viimeiset
harjoitukset ovat osoittaneet joukkueen odottavan kuumeisesti sarjan avausta!

Jokainen peli lähdetään voittamaan
Maskun Palloseuran edustusjoukkueen valmentajakaksikolta (Olli Larkela ja Eetu Kaipio) kysyttäessä kauden tavoitetta on vastaus selkeä.
Koko joukkueen yhteisellä tavoitteella >> pelit lähdetään voittamaan >> on helppo lähteä kauteen 2022.

Edustuksen ensimmäinen kotipeli pelataan Maskun Taponkedon keinonurmella torstaina 14.4. alkaen kello 18:30.
Liput 5 €, ja 11 kotiottelun kausi kortti 40 €. Lippujen myyntipiste on kentän kioskin yhteydessä.