Maskun Palloseura ja VG-62 perjantaina kello 18:30
Julkaistu: 25.08.2021 10.20

Maskun Palloseura ja VG-62 perjantaina kello 18:30

Perjantaina 27. elokuuta Taponkedon nurmella pelataan "paikallisottelu" Naantalin VG-62 vastaan. Miesten kolmosen lohko A:n sarjataulukko on huipputasainen ja perjantain pelissä panokset ovat suuret. Lohkon kuusi parasta pelaa syyskierroksen ylemmässä loppusarjassa. Tällä hetkellä Masku on neljäntenä ja VG-62 seitsemäntenä. Maskun uusi päävalmentaja Olli Larkela lähtee peliin luottavaisin mielin ja toteaa joukkueen olevan perjantaina kauden parhaassa vireessä.

Miesten edustusjoukkue kutsuu seuran jäsenet kannustamaan
Jokaisen MaPS:ilaisen kaapista löytyy seuran verkkari tms. ja se päällä pääsee perjantain peliin ilmaiseksi kannustamaan Masku voittoon.
Pääsylipun hinta normaalisti 5 €.
Otteluisäntänä on OP-Lounaisrannikko, joka palkitsee ottelun parhaan pelaajan molemmista joukkueista.