Julkaistu: 01.02.2018 00.00

Päivitetty 7.11.2018

Vahingon sattuessa

Ohjeet vahingon sattuessa Pelipassivakuutetuille pelaajille

Loukkaantumisen tapahduttua toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti.

TOIMINTAOHJEET PELIPASSIVAKUUTETUILLE

1. Mene hoitoon viimeistään 2 viikon kuluessa vamman sattumisesta.
2. Varaudu maksamaan vamman hoidosta ensimmäinen yksityislääkärikäynti itse.
3. Tee vahinkoilmoitus ensimmäisen lääkärikäynnin jälkeen: Löydät vahinkoilmoituslomakkeen täältä>>>
Vahinkoilmoituksen tekeminen on edellytys korvauksen maksamiselle.
Lisäohjeita saat osoitteesta www.pvvahingonkasittely.fi

puhelimitse 06000 3990 (3,42€/puhelu+pvm/mpm) tai sähköpostilla vahinko@pvvahingonkasittely.fi

(mikäli pelaajalla oma vakuutus, joka kattaa kilpaurheilussa/jalkapallossa tapahtuneen tapaturman, tulee hänen tehdä vahinkoilmoitus omaan vakuutusyhtiöönsä.)

Todistus vakuutuksesta

PELAAJAN SEURA ON KILPAILUMÄÄRÄYSTEN MUKAAN VASTUUSSA SIITÄ ETTÄ PELAAJALLA (KAIKKI NUORET PELAAJAT SEKÄ LIITON SARJOISSA PELAAVAT AIKUISET PELAAJAT) ON ASIANMUKAINEN VOIMASSA OLEVA VAKUUTUS.

Jos pelaajalla on oma vakuutus (muu kuin AON pelipassivakuutus), joka kattaa jalkapallossa (ja futsalissa) sattuneet tapaturmat, toimitetaan seuralle allekirjoitettu todistus tästä vakuutuksesta.
Vakuutuksen tulee olla kattavuudeltaan vähintään AON pelipassivakuutuksen tasoinen.

Seuraavasta linkistä löytyy mallilomake, jonka voi täytettynä ja allekirjoitettuna toimittaa pelaajan seuralle.

Seuralle voi vaihtoehtoisesti toimittaa vakuutusyhtiöltä tilatun todistuksen pelaajan vakuutuksesta.

Voit tutustua AON pelipassivakuutuksiin täältä.

Valmentajat ja muut toimihenkilöt

Olympiakomitean ja OP Vakuutuksen Tuplaturva sisältää liikunnan toiminnanvastuuvakuutuksen sekä vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksen. Vakuutettuina ovat mukaan liittyneet lajiliitot ja niiden piirit, alueet ja jäsenseurat. Vakuutuksen piirissä ovat myös liikunnan ja urheilun aluejärjestöt sekä Olympiakomitea.

Tapaturmavakuutus korvaa liittojen, liittojen piirien tai alueiden tai urheiluseurojen toimeksiannosta vapaaehtoistyötä tekeville sattuvia tapaturmia. Omavastuu on 50 euroa.

Tarkempaa infoa Tuplaturvasta löytyy osoitteesta https://www.olympiakomitea.fi/olympiakomitea/jasen...

Seuran uusimmat
20.08.2018 00.00Maratontaulukko