Koronapassi käyttöön Taponkedon hallilla 10.12. alkaen
Julkaistu: 12.12.2021 12.24

Koronapassi käyttöön Taponkedon hallilla 10.12. alkaen

Lounais-Suomen aluehallintovirasto (AVI) on 10.12.2021 alkaen tiukentanut rajoituksia ja yli 20 hengen (aiemmin 50 hlö) sisätiloissa järjestettävät tilaisuudet on kielletty. Rajoitus on voimassa 31.12.2021 asti. AVI:n tiedotteen voi lukea kokonaisuudessaan täältä: https://avi.fi/tiedote/-/tiedote/69927113.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Taponkedon halliin saavuttaessa kaikilta yli 16-vuotiailta (myös pelaajat ja joukkueiden toimihenkilöt) tarkastetaan koronapassi (kun paikalla on yli 20 henkilöä) harjoitus-/pelivuorossa olevan joukkueen toimesta. Talvisarjapelejä (ja muita otteluita) voi siis tulla hallille katsomaan koronapassia näyttämällä, mutta harjoituksissa suosittelemme vanhempia välttämään hallissa oleskelua.

Samalla vahva kasvomaskisuositus ulotetaan Maskun kunnan linjauksen mukaisesti 3. luokkalaisiin ja sitä vanhempiin, koskien myös pelaajia ja valmentajia hallille saavuttaessa.

Sairaana ei treeneihin/peleihin pidä tulla ja edelleen on noudatettava erityisen hyvää käsihygieniaa ja pidettävät turvavälit muihin hallissa oleviin henkilöihin (pl. pelaajat treenien ja pelien aikana...).

Näillä toimenpiteillä pystymme jatkamaan toimintaa entiseen tapaan, turvallisesti ja rajoituksia noudattaen.

Lisäinfoa:

Tomi Anttila