Tärkeä tiedote koskien Koronavirus-tilannetta
Julkaistu: 12.03.2020 00.00

Tärkeä tiedote koskien Koronavirus-tilannetta

Palloliiton liittohallitus piti torstai-iltana etäkokouksen koronavirusepidemiaan COVID-19 liittyen.

Hallitus päätti keskeyttää Palloliiton kilpailutoiminnan maaliskuun loppuun asti. Poikkeuksena ovat miesten Suomen Cupin neljännesvälieräottelut ja miesten Futsal-Liigan runkosarjan päätöskierros, jotka pelataan ilman yleisöä tulevana viikonloppuna.

Myös Palloliiton pelaajakehitystapahtumat, kuten Huuhkaja- ja Helmaripäivät, alueleirit, kehittymisen seurantatapahtumat ja alueturnaukset on toistaiseksi peruttu.

Lisäksi ottaen huomioon Valtioneuvoston suositukset koronaviruksen leviämisen estämiseksi Palloliitto suosittelee seuroja keskeyttämään harjoitus- ja turnaustapahtumat maaliskuun loppuun asti.

Näin ollen myös Maskun Palloseuran kaikki harjoitukset, ottelut ja muut tapahtumat on peruutettu perjantaista 13.3. alkaen toistaiseksi.

Tilannetta seurataan jatkuvasti ja ohjeistuksia päivitetään tilanteen ja viranomaisohjeiden niin vaatiessa.

Lue Palloliiton tiedote kokonaisuudessaan osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapallouutiset/liitt...