MaPS 2 tulevalla kaudella miesten vitosessa!
Julkaistu: 26.01.2020 00.00

MaPS 2 tulevalla kaudella miesten vitosessa!

MaPS 2:n riveissä ilmeet vakavoituivat kun pari viikkoa sitten alkoi kuulua kabineteista kuhinaa ja tuon kuhinan lopputuloksena joukkue nostettiin täydennysmenettelyn kautta tulevaksi kaudeksi miesten vitoseen. Uutista sulateltiin yhtälailla vakavin mielin kauden ensimmäisessä saunaillassa aina pikkutunneille asti. Osa todennäköisesti huokailee raskaasti edelleen.

Kahden vuoden ajan samasta runkomiehistöstä koostunut joukkue sai kuin saikin siis tavoittelemansa nousun vitoseen ja lähtee nyt odottavin tunnelmin valmistautumaan tulevaan haasteeseen. Tänäkin vuonna joukkue on saanut kasaan sopivan kokoisen ryhmän, joka koostuu nykyisellään 25 pelaajasta ja kolmesta pelaajavalmentajasta, unohtamatta tietenkään joukkueen luottohuoltajaa Leevi Vartiaista. Joukkueen lääkärin, fysioterapeutin, hierojan ja puffettivastaavan paikat ovat vielä täyttämättä ja hakemukset näitä koskien voi laittaa sähköpostitse joukkueen valmennukselle. Töitä olisi paljon ja palkkioksi tarjolla lämpimiä kiitoksia ja keskinkertaista juttuseuraa.

Tulevan kauden päätavoite lienee sarjapaikan säilyttäminen, mutta urakan vaikeusaste hahmottunee vasta kevään harjoitusotteluiden myötä kun päästään mittaamaan tasoa muita vitosen joukkueita vastaan. Sen verran kuitenkin on tiedossa, että vitosesta löytyy iso tukku aikaisemmilta kausilta tuttuja tiukkoja vastuksia, eli työsarkaa ja jännittäviä otteluita tulee takuuvarmasti riittämään.

Ensimmäinen vitosen harjoituspeleistä pelataan lauantaina 15.2. TPK 2:n vieraana Kupittaa5:lla klo 20 alkaen (kelivaraus). Tätä ennen haetaan tuntumaa isoon kenttään jo keskiviikkona 29.1. klo 19.30 alkaen Lieto2:n vieraana Viertolan KHT:lla mikäli vain säät sallivat lämmittämättömän KHT:n käytön.

Tervetuloa mukaan seuraamaan ja kannustamaan!

Seuran uusimmat