KES
T04-06, T18 Kolmonen

PiPS/LiePa YJ - MaPS   1 - 2

POP-Areena TN

Piikkiöstä 1-2 voitolla kotiin!

Olipas lämmin peli! Monella tapaa ;) Lohko on kapea ja sen myötä jokainen peli merkkaa! Upeaa, että joukkue pelaa tunteella!

Plussaa oli n.25 astetta ja alun maali meidän verkkoihin nosti kuumuutta entisestään. Duunia saatiin painaa urakalla ja jalkoja piti riittää, että jaksettiin hyökätä! Osa joukkueen pelaajista poissa tästä pelistä, joten vähän jouduttiin paikkojen kanssa pyörittelemään, mutta tytöt onneksi historiassa tähän jo tottuneet! Murtautumisessa ja viimeistelyssä oli kovaakin haastetta, mutta tarvittavat maalit onneksi saatiin tehtyä! Hieno taistelu!

NOSTOT!

• Ainon ja Even duuni ja yhteistyö keskikentällä!
  • Julian maltti ja varmuus laitapakkina!
  • KAKSI päämaalia by Nette Markkula ja Laura Markula! (Hienot esityöt Jenny/Riina ensimmäiseen ja toisessa Saran taistelulla hankittu kulmapotku)
  • Jennyn periksiantamattomuus!
  • Johannan hienot riistot/katkot ja maltilliset, mutta rohkeat nousut!

Erikoismaininta: Vasta toinen peli kimpassa ja hienoa nähdä, miten Salla (mv), Eve, Jenkki ja Julia + meidän muu jengi pelasivat jo yhteen! Kertoo tyttöjen ihmissuhdetaidoista ja kypsyydestä niin ihmisinä kuin pelaajina. Ylpeänä saa sivusta seurata!

Seuraava peli kotikentällä sunnuntaina klo 16! Tervetuloa kannustamaan!

Tilastot
PiPS/LiePa YJ