MaPS P12 järjestää Neste K Riviera -turnauksen 12.9.2021
Julkaistu: 26.08.2021 18.45

MaPS P12 järjestää Neste K Riviera -turnauksen 12.9.2021

MaPS P12 -joukkue järjestää oman ikäluokkansa jalkapalloturnauksen Maskussa Taponkedon KHT:lla sunnuntaina 12.9.2021. Sekä haaste- että kilpasarjan ottelut pelataan n. klo 10 - 16. Tervetuloa mukaan turnaustunnelmaan!

Luvassa on muun muassa:

• tiukkoja otteluita
  • mielenkiintoista oheisohjelmaa
  • suurarpajaiset mahtavine palkintoineen
  • monipuolinen buffet
  • pelaajilla mahdollisuus herkulliseen turnausruokailuun sekä
  • hauskaa yhdessäoloa ja jalkapallon riemua!

Turnauspäivän päätteeksi jokainen pelaaja saa mitalin (max 12 pelaajaa per joukkue) ja lisäksi jokaisen joukkueen tsempparipelaaja palkitaan.

Sateen sattuessa joukkueiden on mahdollista hyödyntää katettuja ulkotiloja sekä viereisen Hemmingin koulun sisätiloja. Eri tiloja suunnitelmallisesti käyttäen voimme järjestää turnauksen väljästi ja koronaturvallisuuteen liittyviä sääntöjä noudattaen.

Turnaukseen osallistuvat joukkueet saavat vielä ennen turnausta kattavan ohjepaketin käytännön asioista. Seuraamme koronavirustilannetta ja tiedotamme tarvittaessa mahdollisista muutoksista!

Turnaukseen osallistuvat MaPSin lisäksi seuraavat joukkueet: Pallo-Iirot, FC Rauma, FC Inter, Ruskon Pallo, Raisio Futis, Forssan Jalkapalloklubi, Turun Nappulaliiga, Elite Football Club sekä TPS.

Lisätietoja sähköpostitse: mapspojat12@gmail.com

Yhteistyössä: Neste K Riviera, Pirjon Pakari, Askaisten Prännäri, Suomen Diabeteskauppa, Määtän taksit, Raision Autolasi, Oy Lunden Ab Jalostaja, Huhtamäki, Leipomo Rosten Oy, S-Market Nousiainen, K-Market Masku