Miesten Kolmosen ensimmäinen kierros on pelattu
Julkaistu: 16.04.2023 16.41

Miesten Kolmosen ensimmäinen kierros on pelattu

Kevät on alkanut ja Miesten Kolmosen Läntisen lohko A:n ensimmäinen ottelukierros on pelattu.
Maskun Palloseuran edustusjoukkue aloitti kauden vieraspelillä Turun Urheilupuiston yläkentällä ottelulla TPK:ta vastaan.
Ottelu oli hyvin maskulaisten hallinnassa ja maalejakin päästiin tehtailemaan. Joukkueen kapteeni ikämies-ikäinen Jari Oksanen heilutti kotijoukkueen maaliverkkoja kahdesti. Samoin Teki myös Henri Hujala, mutta ensimmäinen tehty maali hylättiin paitsiona. Yläkentän katsomossa istuneet toistakymmentä erotuomaria saivat varmasti keskustelun aikaiseksi, oliko tilanne maali vai paitsio.

Maskun Palloseuran tälle kaudelle uudistunut valmennus on muokannut myös pelaajarinkiä. Muutama uusi pelaajahankinta, omien junioripelaajien nostaminen joukkueeseen ja vahva kokenut pelaajakaarti muodostavat hyvän rungon joukkueelle.
Kausi jatkuu perjantaina 21. huhtikuuta Taponkedon keinonurmella, kun vastustajaksi saapuu MuSa Porista. Ottelu alkaa kello 18.30.