Tervetuloa mukaan GP-CUP -jalkapalloturnaukseen Maskuun!
Julkaistu: 18.04.2022 19.23

Tervetuloa mukaan GP-CUP -jalkapalloturnaukseen Maskuun!

Tervetuloa mukaan GP-CUP -jalkapalloturnaukseen, jonka Maskun Palloseuran T10 -joukkue (v. 2010 syntyneet) järjestää la 23.4.2022 Maskun Taponkedolla.

Taponkedon hallin osoite
Pallokuja 2, 21250 Masku

Turnauksen sarjat
-Liiga: T09/10 enemmän pelanneet (2009-10 syntyneet)
-Divari: T09/10 vähemmän pelanneet (2009-10 syntyneet)
-T11-12 (2011-12 syntyneet)

Pelimuoto ja aikataulu
Pelit sijoittuvat aikavälille klo 9-16.30 ja kukin joukkue pelaa 5 peliä. Pelitapa on 8v8 ja peliaika 1 x 25 min. Pelien pysyminen aikataulussa varmistetaan äänimerkillä.

Säännöt
Pelit pelataan Kaikki pelaa -säännöillä https://www.palloliitto.fi/sites/default/files/kaikki_pelaa_saannot_2019.pdf

Palkinnot
Kunkin sarjan kolme parasta joukkuetta palkitaan mitalein. Lisäksi peleissä jaetaan vihreät kortit ja valmennuksen myöntämä joukkuekohtainen tsempparipalkinto.

Kentät
T09/10 pelit pelataan Maskun Taponkedon ulkokentillä. T11 pelit pelataan Taponkedon hallissa.

Pukukopit
Joukkueiden käytössä on 3 pukukoppia ulkokenttien lähellä sijaitsevassa keltaisessa huoltorakennuksessa ja 2 pukukoppia hallissa. Pukukopit on merkitty joukkueiden nimillä.

Ulkokentät, huoltorakennuksen pukuhuone nro 1:
Pips T09-10
Lohjan Pallo T1011
UPK T09-10
Auran Palokunnan Urheilijat (APU) T10-11

Ulkokentät, huoltorakennuksen pukuhuone nro 3:
RaiFu T09-10
Marttilan Murto T9-11
TuKV T10
FC RP / TuKV yj T09/10

Ulkokentät, huoltorakennuksen pukuhuone nro 4:
LiePa T09-10
Åifk/Tuwe yj
RaiFu T09-10

Halli, pukuhuone nro 1:
Pallo-Iirot T11-10
MaPS T11

Halli, pukuhuone nro 2:
LiePa T2011-2012
Fc Ruskon Pallo T2011-2012
MaPS T12

Katsomo:

Pelejä voi seurata kentän laidalta aidan ulkopuolelta. Pelikentällä ovat aina vain vuorossa olevat pelaajat sekä valmennus ja huolto.

Pysäköinti:

Auton voi pysäköidä hallin parkkialueelle tai läheisille Kurittulan koulun (Koulukuja 1, 21250 Masku) tai Hemmingin koulun (Myllymäentie 127, 21250 Masku) parkkipaikoille.

Pukukopit & WC:

Pukukoppien yhteydessä olevat wc:t ovat käytössä pelaajille. Yleisö-wc:t sijaitsevat hallissa pukukoppien lähellä ja ulkokentillä keltaisessa huoltorakennuksessa. Arvotavaroita ei pidä jättää pukukoppeihin, eikä järjestäjä vastaa mahdollisesti kadonneista tavaroista.

Infopiste

Keltainen kioskikoppi ulkokenttien laidalla on turnauksen infopiste. Jojojen ilmoittautuminen tapahtuu infopisteessä.

Oheistoiminta

Oheistoimintana on pallotutka, jossa palkitaan kaksi parasta vetäjää ja päivän päätteeksi paras joukkue.
Pallotutkalle jonotettaessa jokaiselle tytölle tehdään futismeikki oman joukkueen väreissä (glitterillä tuunatut raidat poskeen).Nämä toiminnat ovat sisällä Taponkedon hallissa buffetin viereisellä alueella. Oheistoiminnat on aikataulutettu peliaikatauluun sopivaksi, näet joukkuekohtaisen meikkaus- ja pallotutka-ajan otteluohjelmasta. Aikataulu on tiukka, joten pidäthän tarkasti huolen, että olet paikalla hallissa 5 min ennen joukkueelle varattua aikaa.

Ensiapu:

Joukkueiden omat huoltajat hoitavat pikkuvammat (jääpussit, laastarit ym.) Kentillä ei ole erillistä EA-pistettä tai henkilökuntaa. Lääkärin hoitoa vaativissa vammoissa tulee hakeutua yksityiselle lääkäriasemalle tai TYKS:n päivystykseen. Maskussa ei ole viikonloppuisin lääkäripäivystystä.

Päivystävä sairaala:

TYKS T-sairaala
Savitehtaankatu 1, Turku
Päivystys 24 h, p. 02 313 8800

Yksityiset lääkäriasemat:

Mehiläinen NEO,
Joukahaisenkatu 6, Turku
Avoinna la 10-18
p. 010 414 4888

Mehiläinen Turku
Kauppiaskatu 8, Turku
Avoinna la 9-20
p. 010 414 00

Terveystalo Pulssi
Humalistonkatu 9-11, Turku
Avoinna la 9-22
p. 030 600 0

Osallistujia tai yleisöä ei ole erikseen vakuutettu turnauksen toimesta. Joukkueiden ja yleisön on hyvä huolehtia oman vakuutusturvansa ajantasaisuudesta.

Järjestämme turnauksen terveysturvallisesti ja tarjoamme käsien puhdistamiseen käsidesipulloja sekä käsien pesumahdollisuutta wc-tiloissa. Suosittelemme kasvomaskin käyttöä sekä pitämään riittävää turvaetäisyyttä.

Tulospalvelu:

Säännöt:

• Otteluissa pelipaitojen ollessa liian samankaltaiset, vierasjoukkue järjestää itselleen vaihtoehtoisen peliasun tai esimerkiksi liivin.
  • Jos joukkue luovuttaa ottelunsa, tai ei saavu ajoissa pelipaikalle, se tuomitaan hävinneeksi 0-3

Joukkueiden järjestys sarjataulukossa määräytyy seuraavasti:

o Joukkueen pisteet (voitosta 3 pistettä, tasapelistä 1)
o Maaliero

o Tehtyjen maalien määrä
o Keskinäisen ottelun tulos
o Arpa

Buffetit

Buffetit sijaitsevat hallin kioskissa ja ulkokenttien laidalla.

Ulkokenttien buffetvalikoima:
Hetki-annossalaatti, sämpylät, reissarit, makkara, pizza, lihapiirakka, paahtovohveli hillolla tai Nutellalla ja kernavaahdolla, mokkapala, munkki, Tupla, Twix , tikkarit.
Juomat: kahvi, tee, Novelle, Cokis, Fanta, pillimehut.

Hallin buffetin valikoima:
Sämpylät, reissarit, mokkapala, munkki, Tupla, Twix , tikkarit.
Juomat: kahvi, tee, Novelle, Cokis, Fanta, pillimehut.

Maksuvälineet
Buffeteissa käyvät maksuvälineinä käteinen ja pankkikortti.

MaPS T10 -joukkueen IG-tilillä @maps_t10 jaetaan yleiskuvia turnauksesta - laita seurantaan! Kuvissa ei mainita nimiä, eikä tunnista tarkasti yksittäisiä pelaajia.

Turnauksen projektivastaava Annika Suominen 040-8615801
Turnauksen infopistevastaava, MaPS T10 -joukkueen jojo Essi Särs 040-738 1119

Lämpimästi tervetuloa mukaan viettämään yhteistä hauskaa futispäivää! :)