​A-Juniorien ensimmäiset harjoituspelit voitokkaita
A-pojatJulkaistu: 17.12.2023 21.24

​A-Juniorien ensimmäiset harjoituspelit voitokkaita

Maskun Palloseuran A-juniorien valmistautuminen P20 SM-Karsintasarjaan on alkanut kahden harjoituspelin osalta voitokkaasti. Valmentaja John Allenin johdolla vihreävalkoinen ryhmä haki viime sunnuntaina 3-2 voiton Rauman Pallo-Iiroilta, ja tänään 2-1 voiton TPS:n A-pojilta.

“Olen erittäin tyytyväinen otteluiden tuloksiin, sekä pelaajien asennoitumiseen ja peliesityksiin. Olemme hioutumassa todella yhtenäiseksi, kilpailukykyiseksi ja laadukkaaksi ryhmäksi, ja uskon olevamme yllätysvalmiita talven ja kevään karsintasarjassa”, brittitaustainen Allen toteaa.

Harjoituspeleissä on päästy näkemään useamman pelaajan edesottamuksia eri pelipaikoilla, ja muutamia nuorempia B-poikiakin on nähty vauhdikkaissa alkutalven otteluissa. “On tärkeää että voimme avata polun myös B-junioreille tulla kokeilemaan siipiään A-juniorien otteluissa. On ilahduttavaa nähdä kuinka ikäluokkaa nuoremmat pojat ovat täyttäneet paikkansa ennakkoluulottomasti”, ilakoi seuran valmennuspäällikkö ja A-juniorien valmennustiimin Zeeshan Khan.

A-juniorien seuraava harjoituspeli pelataan loppiaislauantaina 6.1.2024 Kaarinassa KaaPoa vastaan. SM-Karsinta alkaa sunnuntaina 4.2.2024 vierasmatkalla Nokialle.

Pallo-Iirot – MaPS 10.12.2023, Rauma, 2-3 (2-3), MaPS maalit: Joonas Ahtinen, Idris Moussa & Joona Hakala

MaPS – TPS 17.12.2023, Naantali, 2-1 (0-1), MaPS maalit: Idris Moussa (rp.) & Frans Kankkunen