MaPS kuukausitiedote
Julkaistu: 06.05.2021 15.02

MaPS kuukausitiedote

Kevätkokous

Maskun Palloseuran sääntömääräinen kevätkokous pidettiin viime viikolla etäyhteyksin. Kokouksessa hyväksyttiin toiminta- ja tilikertomus, mutta tilintarkastajan lausunto ei ehtinyt valmistua kokoukseen mennessä. Edellisen tilikauden tilinpäätös hyväksyttiin ja tili- ja vastuuvelvollisille myönnettiin vastuuvapaus mutta hyväksyttiin, että tilinpäätökseen saattaa tulla vielä pieniä muutoksia tilintarkastuksen jälkeen. Muita kuin sääntömääräisiä asioita kokouksessa ei tullut esille.

Johtokunnan kokous

• Koronaviruksen aiheuttamat rajoitukset ovat aiheuttaneet päänvaivaa koko talven ajan. Toimintaa ollut mahdotonta suunnitella, koska rajoituksia jatkettu aina vain 1-2 viikkoa kerrallaan ja pahimmillaan muutaman päivän varoitusajalla. Tämän hetken tiedon mukaan 11v. ja nuorempien sarjat pääsevät alkamaan 16.5., 12-20-vuotiaiden sarjat 29.5. alkaen ja aikuisten sarjat kesäkuussa.
  • Päätettiin palkata 6 kesätyöntekijää kesäksi 2021. OP Lounaisrannikko on myöntänyt tukea kolmen työntekijän palkkaamiseen, muille kolmelle on haettu tukea kunnan kesätyöavustuksesta. Kesätyöpaikat arvonnassa saivat: Aino Eloluoto, Ramona Jylhä, Olivia Oikarinen, Adrian Pozo Hernandez, Frans Kankkunen ja Roni Piilinen.
  • Huhtikuun alkupuolella Taponkedon hallin pihalla yhteistyössä Kuusakoski Oy:n kanssa järjestetty metalliromun keräys tuotti seuralle n. 750€ eli mukava potti!
  • T12-joukkue päätettiin palkita voittajana #KICKBACK-somekampanjan hienoista julkaisuista. Päätettiin myös, että hankitaan kiitoksena hyvin onnistuneesta kampanjasta kaikille joukkueille treeniliivit seuran piikkiin.
  • Perheen pienimpien PerheFutis ja uusi Futiskerho aloittavat 25.5.
  • Keskusteltiin joukkueiden buffet-toiminnan selkeyttämisestä ja esim. hankintojen keskittämisestä. Nykymenolla yksittäisten joukkueiden kuitit ja ostot työllistävät kirjanpitoa turhan paljon (= kallista), keskitetyillä hankinnoilla ja laskutuksella homma olisi selkeämpää. Päätettiin miettiä asiaa pienemmällä työryhmällä ja palata asiaan seuraavassa kokouksessa.
  • Johtokunta kokoontuu seuraavan kerran tiistaina 25.5.2021

Kiitokset vielä kaikille jaksamisesta näiden kaikkien rajoitusten ja suositusten keskellä! Yhdessä ollaan tästäkin selvitty ja onneksi tilanne on jo pikku hiljaa normalisoitumassa...

Toiminnanjohtajaan, valmennuspäällikköön tai johtokunnan jäseniin voi ottaa aina yhteyttä, mikäli jokin asia askarruttaa tai syntyy vaikkapa uusia ideoita seuran kehittämiseksi. Yhteystiedot ja kunkin henkilön vastuualueet löytyvät täältä: https://www.maskunpalloseura.fi/organisaatio

Maskun Palloseura ry