Kaapon syysturnauksen voitto Maskuun
Julkaistu: 30.10.2018 00.00

Kaapon syysturnauksen voitto Maskuun

MaPS P04 kauden päätösturnaus pelattiin lauantaina 27.10. Kaarinassa hyytävissä olosuhteissa. KaaPon järjestämään turnaukseen osallistui 5 joukkkuetta. Ensimmäiseen peliin saatiin juuri täysi miehistö jalkeille, ilman vaihtomiehiä hoidettiin helpohkosti TuWe 6-0, seuraavaksi vastaan tuli uusi tuttavuus TKT , Tampereen Kisa Toverit, tämä oli vähän tiukempi peli ja taivuttiin 2-2 tasuriin, toinen puoliaika taisteltiin 1 miehen vajaalla punaisen kortin takia. Kahteen viimeiseen peliin saatiin pari miestä lisää ja kolmannessa pelissä kaatui kotiseura KaaPo 5-1. Viimeisessä pelissa kohdattiin vanha tuttu Inter punainen ja siinä taputeltiin taululle 4-0 voittonumerot. Näin jatkoimme kauden kelpo esityksiä ja tuotiin pytty Taponkedon kaappiin.

Seuran uusimmat