Kortteli- ja pelipassit sekä vakuutukset kaudelle 2018
Julkaistu: 28.11.2017 00.00

Kortteli- ja pelipassit sekä vakuutukset kaudelle 2018

Päivitetty 28.11.2017

Kortteli- ja Pelipassit sekä niihin liittyvät vakuutukset kaudelle 2018 tulevat myyntiin Pelipaikkaan 7.12.2017. Kortteli-/pelipassi ja vakuutus tulee uusia viim. 31.12., jotta edustusoikeus ja vakuutusturva ovat voimassa heti vuoden alusta.

Tänä vuonna seura ostaa keskitetysti kaikkien pelaajien kortteli- ja pelipassit sekä vakuutukset kaudelle 2018!

Tämä tarkoittaa sitä, että joukkueet keräävät nimilistan kenelle ostetaan kortteli-/pelipassi ja vakuutus, keräävät pelaajilta maksut joukkueen tilille ja tilittävät maksut seuralle. Tämän jälkeen seura ostaa kortteli-/pelipassit ja vakuutukset joukkueen toimittaman listan mukaan.

Eli käytännössä joukkueenjohtajat keräävät tiedot ketkä pelaajat jatkavat tulevalle kaudelle ja kenelle otetaan pelipassin lisäksi myös vakuutus. Mikäli pelaajalla on oma, kilpaurheilun kattava vakuutus, tulee hänen toimittaa joukkueenjohtajalle todistus vakuutuksesta (ei koske aikuispelaajia).

Lisäksi tarvitaan jokaiselta pelaajalta (ei aikuispelaajat) tieto, haluaako hän maksaa ensi kauden seura- ja valmennusmaksut kerralla vai osissa. Seura laskuttaa edelleen nämä maksut ja laskut tehdään tämän tiedon perusteella pelaajakohtaisesti. Tieto kerätään pelaajilta nyt samalla, kun varmistetaan ketkä ottavat vakuutuksen ja ketkä eivät.

Joukkueenjohtajat ovat siis lähiaikoina yhteydessä kaikkiin pelaajiin / heidän huoltajiinsa ja varmistavat nämä edellä mainitut tiedot heiltä!

Vielä seura- ja valmennusmaksuista... Jatkossa on mahdollista saada seura- ja valmennusmaksujen laskut suoraan verkkopankkiin ns. kuluttajaverkkolaskuna tai e-laskuna. Pelaajat (= laskujen maksajat) voivat jo valmiiksi käydä omassa verkkopankissaan tekemässä verkkolaskutussopimuksen. Verkkopankista löytyy tähän toiminto, yleensä esim. "Tilaa e-laskuja". Sieltä etsimällä laskuttajalistalta Maskun Palloseuran ja tänä vuonna tulleen seura- ja valmennusmaksulaskun viittenumerolla voitte tilata verkkolaskun. KÄYKÄÄ JO NYT TEKEMÄSSÄ TUO VERKKOLASKUTUSSOPIMUS VALMIIKSI, JOTTA LASKUT TULEVAT HETI VUODEN ALUSTA SUORAAN VERKKOPANKKIIN!!! Muutoin laskujen toimitustapa on sähköposti.
HUOM! Järjestelmä ei jostain syystä salli kahden eri pelaajan laskujen toimittamista samalle tilille verkkolaskuina! Eli jos esim. perheessä useampi lapsi pelaa, heidän laskujaan ei voi tilata samalle tilille verkkolaskuina vaan toinen pitää tilata eri tilille (esim. isä maksaa toisen ja äiti toisen lapsen maksut tai jompi kumpi maksaa molemmat mutta eri tileiltä).

Seuran uusimmat
20.08.2018 00.00Maratontaulukko