ELO
A-pojat, P20 Ykkönen

MaPS MaPS - ÅIFK  5 - 3

Taponketo N

A-poikien kotipelien taika pitää edelleen

A-junnujen kuudes ottelu tahkottiin Maskun Taponkedon nurmella ÅIFK:ta vastaan. Ottelu oli palloseuran kauden surkein, joten siitä ei enempää kerrottavaa ole. Ainoana positiivisena asiana ottelusta jäi maskulaisten periksiantamattomuus.

Ensimmäisen puoliajan jälkeen tilanne oli vieraille 2-3, mutta MaPS ei lannistunut ja vaikka toinenkin puoliaika oli kuin suossa juoksua, päätösvihellyksen jälkeen lopputuloksena oli 5-3 ja kolme pistettä jäivät Maskuun.

MaPSin maaleista vastasivat seuraavat pelaajat: ajassa 22min upealla vedolla Miko Malekshahi, 27min Valtteri Salmi, 65min Eetu Kosunen, 78min Juuso Raunio. Päivän huipennuksena 85min kohdalla kramppia valittanut puolustuksen kivimuuri Adrian Pozo Hernandez päätti antaa viimeisetkin voimansa ja lähti omasta päästä aloittamaan hyökkäystä ja päätti samaisen hyökkäyksen loistavalla volleyllä kun kellossa oli 89min.

Tilastot

ÅIFK