ELO

MaPS YJ - JanPa  3 - 3

Masku Taponketo nurmi

MaPS/YJ - JanPa 3-3

Maskun Palloseuran YJ päätyi tiukkaan tasapeliin Palloliiton P20 Ykkösen pelissä Janakkalan Palloa vastaan. Taponkedon nurmella pelattu peli alkoi Maskulaisilta hienosti. Peliä oli pelattu viisi minuuttia kun jälleen hyvässä vireessä ollut Antti Nieminen viimeisteli komean maalin ja Masku siirtyi 1-0 johtoon. Maskulaiset hallitsivat avausmaalin jälkeen peliä ja 15 minuutin kohdalla Samuli Heininen siirsi kotijoukkueen 2-0 johtoon.

Ottelua oli pelattu 21 minuuttia, kun Maskun toppari Joonas Juhola esti Janakkalan hyökkääjään läpiajon. Tilanteesta tuomittiin rangaistuspotku, jonka onnistuneesti maaliin veti Hakim Tambwe. Seitsemän minuuttia myöhemmin Janakkalan numero 10 Janek Jokinen tasoitti pelin 2-2. Toista puoliaikaa oli pelattu 12 minuuttia kun Hakim Tambwe siirsi vierasjoukkueen johtoon

Masku hallitsi pelin viimeisiä minuutteja, ja liikettä kentälle haettiin useilla vaihdoilla. Ottelu oli jo lisäajalla kun vaihdosta kentälle tullut Eemeli Heimola tasoitti ottelun lukemiin 3-3. Ottelun jälkeen Maskun valmentaja Rami Laaksonen kommentoi peliä tiukkaan sävyyn: "Alku oli hyvä, sitten alettiin kävellä. Janakkalan tähdet olivat pelaajat numerot 9 ja 10. ja heidän tehonsa olivat meille myrkkyä. Tasoitus lopussa ja yksi piste pelistä oli työvoitto".

Ykkösen syyskierrosta on nyt pelattu neljä ottelua ja Masku on seitsemällä pisteellä sarjataulukossa viidentenä, 12 joukkueen sarjassa. Seuraava peli pelataan lauantaina 18. elokuuta ÅIFK:ta vastaan Pernon Kisapuiston KHT:llä.

Tilastot

JanPa