KES

LoPa - MaPS YJ   1 - 0

Harju N

Pisteet jäivät Lohjalle

Maskun palloseuran A-junnut pelasivat hienon pelin Lohjan Palloa vastaan. Palloliiton P20 Ykkösen peli pelattiin Lohjan nurmikentällä, jonka pitkällä nurmella pallo liikkui puolin ja toisin huonosti. Tasainen ensimmäinen puoliaika päättyi maalittomana. Masku tosin teki maalin, joka tuomittiin paitsioksi. Toisella puoliajalla LoPa:n keskityspalloksi tarkoitettu syöttö yllätti maalivahti Rene Ahosen ja pallo meni tolpan kautta maaliin. Maskun hyvä loppu tuotti jälleen yhden maalin, mutta liian kärkkäästi tilanteessa ollut Antti Nieminen oli paitsiossa. Viimeisillä sekunneilla Maskun kulmapotkuun ryhmittyi tänään mustissa pelannut joukkue maalivahtia myöten LoPan maalille, mutta tuloksetta.

Joukkueen kapteeni Benjamin Snapir purki häviötä: " Meillä oli avaimet voittoon, mutta tuhlasimme paikat. Ensi lauantaina korjataan Taponkedolla tilanne." Maskun Palloseuran A-junnut kohtaavat lauantaina 16. kesäkuuta TPS/2 joukkueen Maskun Palloseuran 30-vuotisjuhlaottelun jälkeen. Peli alkaa kello 16:30. Tervetuloa seuraamaan.

LoPa