HEI

MaPS Valkoinen - APU

Masku Taponketo KHT

T13 Kakkosessa piste loistavasta pelistä

Nyt oli tahtoa mukana pelissä. Eilen Taponkedolla pelattiin T13 Kakkosen ottelu, jossa MaPS sai vastaansa APUn, joka komeili sarjataulukossa kakkossijalla ilman häviöitä. MaPS ei ollut saanut vielä pistetiliään auki ennen illan matsia. Mutta asenne oli ensi minuuteista lähtien sitä luokkaa, että nyt peli kulkee.

Suurin muutos pelissämme oli maalivahtimme Eevan vahva ote. Hän ohjasi peliä hienosti, teki rohkeita vastaantuloja ja uskalsi haastaa vastustajaa. Varmasti yksi hänen parhaimmista maalivahtipeleistään koskaan. Puhetta kuului kentällä myös muilta ja jokainen halusi näyttää parastaan. Henriikka ja Emmi (-09 molemmat) pelasivat varmaa hyvää peliä, rohkeasti haastoivat vastustajaa ja rakensivat peliä. Hienosti tytöt ovat jo sulautuneet joukkueeseemme. Ottelun maalimme teki Veera, joka takuuvarmasti upotti pallon verkkoon läpiajon päätteeksi.

Ottelun aivan viimeisellä hetkellä vastustaja onnistui tekemään tasoitusmaalin. Tämä toki hieman kirvelee, mutta valmennus on erittäin tyytyväinen pelaamiseen. Jatkossa tämän tason pelaamisella saamme varmasti pisteitä lisää ja näemme upeita suorituksia! Seuraava peli Halikossa sunnuntaina 2.8.

p.s. Instagramissa #maskunpalloseura_t0708 lisää kuvia tästäkin ottelusta, käykäähän katsomassa