HEI

KaaPo/T13 Musta - MaPS Valkoinen

Kaarina KHT A

KaaPo nujersi MaPS Valkoisen T13 Kakkosessa

Mutta tappiosta huolimatta hymyt eivät hyytyneet pelureiden kasvoilla. Ja tämähän on juuri se juttu, kohti seuraavia treenejä ja uusia otteluita positiivisella asenteella.
Tämän päivän peli lähti käyntiin hyvällä sykkeellä ja vartin kohdalla saimme kulmapotkun jälkitilanteesta avausmaalin Lilli Vainion jalasta. Tempo pysyi hyvänä ensimmäisen puoliskon loppuun asti, harmiksi minuuttia ennen puoliaikaa KaaPo onnistui tasoittamaan 1-1.
Jälkimmäisellä puoliskolla kaarinalaisten kova työ alkoi näkymään ja he saivat pallon kolmasti Maskun verkkoon. Maalipaikkoja oli MaPSllakin, mutta yrityksiksi jäivät. Lähimmäs pääsi Elli Leinonen, joka onnistui liruttamaan vastustajan maalivahdin käsistä pudonneet pallon hitaasti maalia kohden, mutta pallo epäonnisesti päätyi tolpan kautta ulos.
Ison panostuksen puolustuspäässä antoi Fiona Stenij, joka onnistui pysäyttämään usean vastustajan yrityksen.
Hienosti pelasivat jälleen kerran mukana olleet -09 syntyneet vahvistuksemme Emmi Päärni, Iida Klemola ja Henriikka Piilinen. Minkä he ehkä häviävät koossa, antavat he sinnikkyydessään tuplasti takaisin.
Nyt pieni kesäloma Kakkosen peleissä, seuraavaksi keskiviikkona 22.7. Taponkedolla vastaan tulee APU.