Perhefutis alkaa!!!
Julkaistu: 23.04.2019 00.00

Perhefutis alkaa!!!

Maskun Palloseura aloittaa jälleen suositun Perhefutis-toiminnan! Perhefutis on Suomen Palloliiton konsepti, jossa lapsi ja tuttu aikuinen (vanhempi, isovanhempi, kummi tai aikuinen ystävä) nauttivat liikunnasta monipuolisesti ja turvallisesti ilman suorituspaineita. Toiminta on yhteistä oppimista ja oivaltamista kiireettömässä ilmapiirissä. Lapselle toiminta tarjoaa aikuisen jakamattoman huomion. Vanhemmalle Perhefutis on mahdollisuus rentoutua arjen kiireen keskellä yhteisen tekemisen parissa.

Perhefutiksen tavoitteet

• Perhelähtöinen toiminta
  • Tukea lapsen ja vanhemman vuorovaikutusta, antaa vinkkejä myös vapaa-aikaan
  • Nauttia ja iloita liikkumisesta leikinomaisesti yhdessä oppien
  • Oppia motorisia perusliikuntataitoja ja tukea lapsen oman kehon hahmottamista
  • Vahvistaa ja tukea lapsen myönteistä minäkuvaa ja itsetuntoa
  • Tukea lapsen pallon- ja välineenhallintakykyä
  • Aikuiselle omalle kuntotasolle sopivaa aerobista- ja lihaskuntoharjoittelua

MITÄ, MISSÄ JA MILLOIN:

• 3-5-vuotiaille (2014-2016-syntyneet)
  • Taponkedon palloiluhalli, Pallokuja 2, 21250 Masku
  • 14.5.2019 - 25.6.2019 (7 kertaa) klo 17.00 - 17.45 (tarvittaessa toinen ryhmä klo 17.50 - 18.35)
  • Hinta: 35€ / lapsi+aikuinen (sisältää lapselle korttelipassin ja -vakuutuksen)
  • HUOM! Aikuisia ei ole vakuutettu järjestäjän toimesta!
  • Sekä aikuisella että lapsella tulee olla asianmukainen liikuntavarustus (hallin lämpötila n. 14 astetta) ja jalassa joko nappulatossut (keinonurmelle soveltuvat), sisäpelikengät tai puhtaat lenkkarit (ei ulkokengillä kentälle!)

Mukaan mahtuu vain n. 30 lapsi+aikuinen -paria / ryhmä, joten ilmoittaudu nopeasti! Lisää ryhmiä järjestetään syksyllä.

Ilmoittautuminen kevään ryhmiin on päättynyt!!

Täytäthän lomakkeen kaikki kohdat huolellisesti! Kaikki Perhefutiksen osallistujat lisätään MaPS:n Jopox-jäsenrekisteriin.

PERUUTUSEHDOT:
Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittautumisen jälkeen peritään aina täysimääräinen maksu. Paikkasi lunastat vain maksamalla osallistumismaksun eräpäivään mennessä. Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus! Maksun palautus täysimääräisenä vain lääkärintodistusta vastaan.

Lisäinfoa:

Toiminnanjohtaja