MaPS ja LähiTapiola Varsinais-Suomi yhteistyöhön
Julkaistu: 20.05.2019 00.00

MaPS ja LähiTapiola Varsinais-Suomi yhteistyöhön

Maskun Palloseura ja LähiTapiola Varsinais-Suomi yhteistyössä:

Kotivakuutus LähiTapiolasta, tukea joukkueellesi!

Elämänturvayhtiönä LähiTapiola Varsinais-Suomi haluaa auttaa asiakkaitaan elämään turvallisemmin, terveemmin ja menestymään myös taloudellisesti. Lasten ja nuorten terveyttä edistääksemme tuemme kymmeniä urheiluseuroja ja joukkueita Turun seudulla. LähiTapiola Varsinais-Suomi on myös Maskun Palloseuran kumppani. Yhteistyösopimuksemme perusteella LähiTapiola myöntää seuran joukkueille rahallista tukea perheiden vakuutusasiakkuuksista. Lue lisää alta ja lunasta etusi tästä linkistä!

Uudet asiakkaat: 40 euroa joukkueelle uudesta kotivakuutusasiakkaasta

• Ottamalla kotivakuutuksen LähiTapiola Varsinais-Suomesta tuemme haluamaasi Maskun Palloseuran joukkuetta 40 eurolla.

Nykyiset asiakkaat: 20 euroa joukkueelle vakuutusturvan tarkastuksesta

• Mikäli sinulla on jo kotivakuutus LähiTapiolassa, voit pyytää vakuutusturvan tarkastusta. Tuemme joukkuetta 20 eurolla jokaisesta toteutuneesta tapaamisesta. Etu on talouskohtainen (1 turvantarkastus / talous)
Tukisummat maksetaan joukkueille kerran vuodessa.

Haluatko edut käyttöösi? Jotta tuki voidaan maksaa, tulee nykyisten ja uusien asiakkaiden olla yhteydessä LähiTapiolaan TÄMÄN LINKIN kautta. Lomakkeen täytettyänne seuranne yhteyshenkilö LähiTapiolassa, edustaja Aleksi Laiho, ottaa yhteyttä mahdollisimman pian.

Kysy lisää joukkueenjohtajaltasi tai Aleksi Laiholta LähiTapiola Varsinais-Suomesta (puh. 041 506 7329 / aleksi.laiho@lahitapiola.fi).

Seuran uusimmat