Kultanummiturnaus 2018
Julkaistu: 10.04.2018 00.00

Kultanummiturnaus 2018

Kausi avattu parhaalla mahdollisella tavalla. Kultanummiturnaus hoidettiin kotiin hienosti puhtaalla pelillä.

Lauantaina ensimmäinen peli tunnusteltiin vielä ottamalla nihkeä 1-0 voitto FJK:sta. Seuraavaksi Kaapon tytöt tyrmättiin 6-0 ja viimeisessä lohkovaiheen pelissä kaatui RaiFu 1-0.

Välierässä vastaan tuli RaiFu 03/04 tytöt, helpohkolla 6-1 voitolla finaaliin. Finaalissa LiePaa vastaan alkuun ei päästy oikein vauhtiin mutta pelin edetessä ei voittajasta ollut epäselvyyttä.

Iso kiitos vielä pojille, valmennukselle, huollolle, kotijoukoille ja paikan päälle päässeille kannattajille!

Tästä on hyvä jatkaa kohti kovempia koitoksia. Ensi lauantaina finaalin uusinta talvisarjan finaalissa, eiköhän sekin hoideta kotiin.

-Jojo-

Seuran uusimmat