TOU
A-pojat, A ykkönen

Ylöjärven Ilves - MaPS YJ   0 - 1

Ylöjärvi Soppeenharju TN

Maskun Palloseuran A-junnut haki pisteet Ylöjärveltä!

Maskun Palloseuran A-junnujen Ykkösen kauden neljäs sarjapeli käytiin paahtavassa helteessä Ylöjärven "montussa". Masku hallitsi peliä muutamaa tilannetta lukuunottamatta lähes kokoajan. Maalejakin tehtiin, tosin kaksi niistä puhallettiin paitsioiksi. Pelin 32 minuutin kohdalla Samuli Mikkonen pääsi läpi, mutta Ylöjärven Ilveksen puolustaja rappasi hänet keltaisen kortin veroisesti. Seurauksena oli rangaistuspotku, jonka vetämään pääsi itseoikeutetusti Miikkonen itse. Upea rankkari upposi muuten hyvin pelanneen Ilveksen maalivahdin taakse.

" Tulimme hakemaan kolmea pistettä, ja sen teimme. Olimme tietoisia, että vastus tulee olemaan vaikea. Jännäksi meni, mutta hyvä joukkue pelasi lopppuun asti kaikki 90minuuttia", kommentoi peliä Maskun valmentaja Rami Laaksonen.

Maskun seuraava kotipeli pelataan sunnuntaina Taponkedolla alkaen kello 15:00.

Tilastot
Ylöjärven Ilves