HUH

LoPS Black - MaPS

Loimaa, PEMA Areena TN A2

MaPS P2015 avasi kauden 15.4.23 Loimaalla

Maskun Palloseuran P2015 joukkue avasi kevätkauden la 15.4. aluesarjan turnauksella Loimaalla. Pelivuorossa oli musta-joukkue. Pelit saatiin pelata nätissä, joskin hiukan vilpoisessa kevätsäässä. Ohjelmassa oli kolme peliä, joista tuloksena yksi tappio (LoPS) ja kaksi voittoa (LiePa ja YläKi). Joukkueen peli-ilme oli hyvä. Varsinkin kuljetustaidot olivat laajalla rintamalla monipuoliset. Maalivahtiharjoitteluun panostaminen näkyi maalivahtien hyvinä otteina. Santeri torjui pikkublokkitorjunnalla monta LoPS:n läpiajoa.

Ensimmäinen peli LoPS Black:ä (Loimaan Palloseura) vastaan päättyi 0-3 tappioon. LoPS oli pelissä niskan päällä, mutta MaPS:n pojat pysyivät loppua kohden paremmin pelissä mukana. Santeri teki maalissa useita hyviä torjuntoja.

Toisessa pelissä vastaan asettui LiePa (Liedon Pallo). Tässä ottelussa MaPS oli puolestaan hiukan niskan päällä. Ottelun hienoimman yhteispelimaalin viimeisteli Teo, Oivan ja Jasper K:n esityöstä. Ottelu päättyi MaPS:n 4-1 voittoon.

Viimeisessä pelissä vastaan asettui YlKiri (Yläneen Kiri). Tästä MaPS:n pojat ottivat 3-1 voiton. Peli aaltoili edellistä peliä tasaisemmin päädystä päätyyn MaPS:n kuitenkin hienoisesti hallitessa peliä. Jasper K viimeisteli viimeisen maalin ohjaten kulmapotkusta tulleen pallon hienosti suoraan maaliin.

Palloliiton tulospalvelu