Kiitos Nappulajoukkueiden toimihenkilötapahtumaan 8.9 osallistuneille!
Julkaistu: 12.09.2017 00.00

Kiitos Nappulajoukkueiden toimihenkilötapahtumaan 8.9 osallistuneille!

Perjantaina 8.9 vietettiin nappulatoimihenkilöiden tapahtuma, jossa näimme FC Interin valmentajien vetämät mallitreenit P08 ja P09 pojille. Tämä yhtenä esimerkkinä FC Inter - MaPS yhteistyön hedelmistä.

Treenien jälkeen iso osa porukasta Interin edustajien kera kokoontui Lundan majalle, jossa seuran puheenjohtaja Valtteri Roiha ja toiminnanjohtaja Tomi Anttila avasivat MaPSin pelaajapolkua ja seuran toimintafilosofiaa kasvattajaseurana. Valmennuspuolen vankkaa kokemusta Interin edustajien lisäksi paikalla oli edustamassa MaPSin valmennuspäällikkö Rami Laaksonen.

Kasvattajaseurana MaPSin tavoite on tarjota laadukasta toimintaa kaikille nuorille jalkapalloilijoille, johti pelaajapolku sitten edustusjoukkueeseen, muihin seuroihin tai siihen, että jalkapallosta jää hieno harrastus koko elämäksi. Tämä harrastus alkaa isolla osalla pelaajista jo nappulaikäisenä, jolloin perustukset harrastamiselle luodaan. Siksi MaPS panostaa nyt vahvasti nappulatoiminnan kehittämiseen.

Illan aikana kuultiin joukkueiden kuulumisia ja keskusteltiin nappulatoiminnan kehittämisestä hyvässä ja avoimessa hengessä.

Kiitos vielä kaikille osallistuneille P08 ja P09 pelaajille, toimihenkilöille, Interin edustajille, seurajohdolle ja erityiskiitos tapahtuman pääpromoottori Valtteri Roihalle ja Inka Varjoselle, joka uurasti hurjan määrän tapahtuman eteen.

Tehdään tästä yhdessä perinne tuleviksikin vuosiksi!

Terveisin, nappulajaoston puheenjohtaja Esa Koskinen

Seuran uusimmat