MaPS P04 hopeaa Vierumäki Cupin kilpasarjassa
Julkaistu: 11.06.2017 00.00

MaPS P04 hopeaa Vierumäki Cupin kilpasarjassa

MaPS P04 osallistui 9-11.6.2017 Vierumäen urheiluopistolla FC Kuusysin järjestämään kilpatason Vierumäki Cup -turnaukseen.

Vierumäki tarjosi loistavat puitteet niin joukkueen yhteiseen majoitukseen kuin peleihinkin. 12 pojan loistotiimillä saavutetiin huikeita yksilöonnistumisia sekä joukkueena yhteispelin myötä myös tuloksellisesti onnistumisia. Viidestä alkusarjan ottelusta 4 voittoa. Onnistumisia laajalla rintamalla ja Miska Suvanto teki loukkaantumisen jälkeen mallikkaan comebackin tolppien väliin. Uskallan jopa sanoa että meillä oli turnauksen paras maalivahti. Tänä aamuna voitettiin FC Inter 3-1, mikä tarkoitti että finaalissa vastaan asettuu toistamiseen FC Inter. Finaalipelistä muodostui jännittävämpääkin jännittävämpi trilleri, kuten tietysti finaalipelin kuulukin olla. Viimeisille minuuteille asti oltiin tappiolla 2-1, tasoitusmaali ajassa 48:00 syntyi todellisella joukkuepelaamisen hengellä. Tilanne lähti rajaheitosta josta keskitys takatolpalle, ensimmäinen ohjaus maalivahtia päin jonka pelaajamme seurasi ja laittoi "riparista" pallon maaliin.

Rangaistuspotkukisa hävittiin, hopea ymmärrettävästi maistui aluksi karvaalta mutta pettymys hälveni kotimatkalla.

Hieno turnaus, hienot pelaaajat, loistavat taustajoukot ja toimiva toimihenkilötiimi - näistä on MaPS P04 tehty!

Seuran uusimmat