HUH

MaPS Masku - MuSa  1 - 2

Masku, Taponketo TN

Edustuksen kausi alkaa!

Miesten Kolmonen käynnistyy Maskun Palloseuran osalta luottavaisin mielin.
Joukkueen kapteeniston johdolla pelaajien leikittely pallon kanssa jää harjoituksiin ja pelissä mennään tosissaan.
Maskun kausi alkaa perjantaina 12. huhtikuuta kotiottelulla Musan Salamaa vastaan.
Hyväkuntoisella Taponkedon keinonurmella tullaan näkemään kaksi nälkäistä joukkuetta taistelemassa kolmesta pisteestä.
- Meillä on hyvä joukkue, josta löytyy paljon nuorta innokkuutta ja sopivasti kokemusta, kertoo joukkueen kapteeni Jari #33 Oksanen.
Joukkueen kapteenisto Jari Oksasen johdolla on pelaajiston kokenutta kaartia. Ville Seppänen ja Aleksi Hagelberg uskovat
pystyvänsä yhdessä Oksasen kanssa luomaan joukkueeseen henkeä, joka näkyy myös kentällä positiivisesti.

Kokenut valmennus antaa kiitosta olosuhteille

Maskun Palloseuran miesten edustusjoukkue lähtee kauteen valmentajakaksikko John Allenin ja Pasi Läpisen johdolla.
Valmennusvastuun vuoden alusta haltuun ottanut kokenut John Allen on ollut tyytyväinen Maskun Palloseuran toimintaan.
- Maskulla on loistava seuraorganisaatio ja hyvät olosuhteet, myhäilee Allen.

Maskun Palloseuran ja Musan Salaman peli alkaa kello 18:30 Taponkedolla. Pääsyliput 5 € ja kausikortit 36 €.
Tervetuloa kannustamaan Masku voittoon.