Kultanummiturnaus 2018
Julkaistu: 09.04.2018 00.00

Kultanummiturnaus 2018

Kultanummiturnaus pelattiin P11 Ykkösen osalta tänä vuonna Liedon KHT:llä melko koleassa säässä. Kenttä oli aamulla vielä osin jäässä, kun ensimmäiset pelit starttasivat klo 9. MaPSin P07 pojat osallistuivat yhdellä kokoonpanolla turnaukseen. Lauantaina vastaan tulivat TuNL MaPa ja TPS. Vastustajat olivat niissä kovempia ja molemmat pelit päättyivät meidän osalta tappioon. Sunnuntaina pojat olivat huomattavasti paremmassa pelivireessä, sillä aamun eka peli voitettiin SalPaa vastaan. Toisena vastaan tuli Paimion Haka, joka oli myös pronssiottelussa vastassa. MaPSin pojat näyttivät mitä tarkoittaa kun laitetaan kaikki peliin, ja voittivat tuon pronssiottelun tuoden mitalit kaulassaan kotiin. Kaiken kaikkiaan hyvä kokemus ja seuraavana turnauksena pelataan 6.5 Astrum-turnaus Salossa. Tervetuloa katsomaan ja kannustamaan!

-Jojo-

Seuran uusimmat