HUH
A-pojat, A ykkönen

MaPS YJ - FC Haka-j  1 - 2

Masku Taponketo KHT

A-junnujen kotipeli sunnuntaina 29.4.

Maskun Palloseuran A-junnut pelaavat sunnuntaina 29.4. Taponkedon KHT:llä kauden ensimmäisen kotiottelunsa. Vastaan asettuu Palloliiton P20-Ykkösen sarjapelissä FC Haka-j Valkeakoskelta. FC Haka aloitti kauden murskavoitolla Ylöjärven Ilveksestä luvuin 9-0. Maskun avaus käytiin viikko sitten Kaarinassa KaaPoa vastaan. Kaarinalaiset veivät voiton selvin numeroin 5-1. "Sunnuntaina on edessä tiukka kotiavaus. Haka kuuluu Ykkösen kärkijoukkueisiin, joten vastus on huippuluokkaa", analysoi sunnuntain peliä Maskun valmentaja Petri Heimola.

Maskun Palloseuran A-junnut tekevät hyvää yhteistyötä seuran juniorijoukkueiden kanssa, ja sunnuntain kotiavauksen buffetti- ja pallopoikavuoroa hoitavat 07-joukkue. Tervetuloa kannustamaan, ottelu alkaa kello 14:00!

Tilastot

FC Haka-j